Leuk dat we aanwezig mogen zijn op jullie feest! Hieronder de praktische zaken.
STAP 1 – FOTOSTROOKJE
Van elke fotosessie worden twee fotostrookjes geprint. Een strookje voor in het gastenboek en een strookje als bedankje voor de gast. Wij ontwerpen het fotostrookje persoonlijk naar jullie wensen. Ter inspiratie gebruiken wij vaak jullie trouwkaart (indien het gaat om een bruiloft). Deze kun je ons via mail toesturen, dan maken wij er een mooi ontwerp van. We sturen vooraf een proef.
Eigen ontwerp Wil je eigen strookje ontwerpen? Dat kan! Download hier het sjabloon.
STAP 2 – GASTENBOEK
Standaard nemen wij een kraft gastenboek mee en alle bijbehorende spullen zoals pennen/stiften en lijm. Je bent vrij in de keuze om zelf een mooi gastenboek mee te nemen mocht je dit liever willen.
STAP 3 – PROPS
Bij het basispakket nemen wij altijd de standaard props (snorretjes/mondjes en tekstwolkjes) mee. Wij hebben ook super leuke thema props, zie hier. Bij een uitbereidingspakket zitten de luxe props inbegrepen, maar je kunt deze er ook los bij bestellen.
STAP 4 – ACHTERWAND
Klik hier voor de verschillende opties van de achterwanden te zien. In het formulier onderaan de pagina kun je de keuze doorgeven.
STAP 5 – BETALING
1 maand voor de geplande datum van het feest ontvang je een factuur van ons via de mail.
STAP 6 – TIPS VOOR OP DE LOCATIE
Zelf adviseren we om een plek voor de photobooth in de feestzaal te zoeken, zodat hij echt onderdeel is van de avond.
De photobooth heeft 2,5 x 2,5 meter ruimte nodig.
Vraag de locatie om een statafel klaar te zetten, zodat hier je gastenboek op kan worden geplaatst.
FORMULIER PRAKTISCHE ZAKEN
Om jullie boeking compleet te maken kun je onderstaande details invullen als je deze bekend zijn. Graag ontvangen we deze gegevens een maand van te voren. Is er een onderdeel nog niet bekend zet je een kruisje.