Heb je vragen? Wij beantwoorden ze graag.
Hieronder een selectie van de veel gestelde vragen.
De photobooth is volledig geautomatiseerd. Pak je props en klik op de touchscreen op start. Je kunt via de live preview jezelf zien, zodat je pose nog even perfect kan maken. De photobooth telt af van 6 naar 0 seconden en flits! Nog twee foto’s en je serie is compleet. Je krijgt een preview van je fotostrookje te zien met de optie 2x of 4x printen.
Achterwand
Naast onze standaard achterwanden, kan je een maatwerk achterwand kiezen. Deze kunnen wij voor je ontwerpen, maar kan je ook zelf maken. Heeft jouw locatie een gave muur, het kan ook leuk zijn om hier gebruik van te maken.
Fotostrookje
Je fotostrookje wordt standaard op maat voor je gemaakt.
Props
Naast onze propsset, kun je natuurlijk ook maatwerk props voor je maken, om zo helemaal in stijl te blijven. Helemaal geen props? Dat kan ook.
Tijd
Een uur extra? Een uur non-actief? Geen probleem, laat het ons weten.
Belangrijk is dat je een plek voor de photobooth kiest waar ook je gasten zijn. Op een bruiloft is dat de feestzaal.
Zo kan de photobooth een stuk gezelligheid aan je event toevoegen en houden de gasten hem in het vizier.
afmeting
De photobooth heeft een afmeting van 2 bij 2 meter. Extra bewegingsruimte eromheen is wel wenselijk. Hou daarom 2,5 bij 2,5 meter aan.
stroom
Daarnaast een stopcontact met 220v binnen 8 meter.
laden & lossen
Het is belangrijk dat we bij de deur kunnen laden en lossen en de auto kunnen parkeren bij de locatie. Mocht dit anders zijn, laat het ons weten.
Wij rekenen een uur voor opbouwen van de photobooth en zullen ruim een uur vooraf op de locatie arriveren.
Heb je buitenplannen? Laat het ons weten dan denken we met je mee.
Het is mogelijk om de photobooth buiten te plaatsen indien het goed weer is, lees: droog en windstil.
Het is altijd leuk om het thema terug te laten komen in je props. Wij kunnen een propset op maat voor je meenemen.
Wil je zelf props of een achterwand realiseren, neem contact met ons op zodat we je kunnen adviseren.
Het fotostrookje wordt altijd dubbel geprint. Eén voor de gasten, en één voor in het gastenboek. Standaard heb je de keuze uit 2x of 4x printen.
Wil je graag per sessie het aantal prints verdubbelen? Dat kan tegen een meerprijs.
Natuurlijk! Zodra ze gecontroleerd zijn na jullie event ontvang je de foto’s via WeTransfer. Heb je de foto’s sneller nodig, laat het weten.
Wij maken het ontwerp van het fotostrookje op maat. Voor bruiloften vragen we of je een foto, scan of PDF van de kaart kan mailen.
Heb je lettertypes, beeldmerk of een open bestand? Stuur deze dan mee! Hoe meer details over het ontwerp je kan geven, des te nauwkeuriger wij je fotostrookje kunnen maken.
Wil je je fotostrookje zelf ontwerpen, dat kan ook!
Vraag ons voor een blanco bestand in het juiste formaat.
Ja, we maken gebruik van krachtige professionele fotoprinters die binnen 8 seconden de foto’s printen.
Laat je overtuigen door onze kwaliteit van onze fotostrookjes. Wij sturen je graag een proefstrookje toe. Je kan ze aanvragen via het contactformulier.
Leuk dat je de photobooth geboekt hebt! Na je boeking nemen we contact met je op om de details door te spreken.
De eerste 100km is gratis, hier betaal je geen transportkosten voor. Na de 100km (vanaf Groningen) brengen wij €1 per km in rekening.
We rekenen een toeslag voor de waddeneilanden, omdat we dan een nachtje blijven logeren en de bootreis erbij komt.
Het is zeker mogelijk om de photobooth voor 3 uur in te zetten. De prijzen van het standaardpakket blijven hiervoor gelden. Dit heeft te maken met de hoeveelheid tijd die we in elke boeking steken buiten de actieve uren om.
Ja zeker werken we daar!
Er komt een toeslag voor reis- en overnachting bij.
Laat weten waar je evenement is dan berekenen we de toeslag.
Een tot twee weken voorafgaand aan je event ontvang je de factuur.
Kalmarweg 14-13
9723JG Groningen
© 2023 Firma Beeld / Algemene voorwaarden / Privancybeleid